Yorum Yok GÖKKUŞAĞI BLOĞUM 19 Mart 2013 Salı
Elişi günlerinden örnekler sunmaya devam ediyorum.İki tane benim için çok şık olan kurdela nakışı iki havlu modelini daha sizlerle paylaşmak istedim.Her zaman söylediğim gibi yapmak isteyen ama şurası nasıl olmuş çözemedim, anlamadım diyenler varsa aranızda seve seve yardımcı olurum. Daha önce yapıldıkları için yapılış aşamaları malesef yok.Beğenirsiniz inşallah....

 İlk havlunun çiçeği titanyumdan yapılmış.Titanyum çok güzel her şekle girebiliyor.Yine şeffaf çıt çıtla monte ettim çıkarıp yıkanması kolay oluyor.Dallar iğne ardı,yapraklar balık sırtı,fiyonk şekli de yine balık sırtı modelinden yapıldı.



İkinci havlum da yine kurdela nakışından, kısaca anlatmam gerekirse; çiçekler için iki kere aynı boyutta kurdela kesilip bir tarafından teğel çekip büzülerek resimdeki gibi aralarında azıcık mesafe bırakarak karanfil şeklinde dikiliyor.Yapraklar balık sırtı modeli,dallar da yine kurdeladan iğne ardı şeklinde işlenmiş.Yapacak olanlara kolay gelsin.Umarım beğenmişsinizdir.

 



Yorumlar ;


Yorum Yap ;