Yorum Yok GÖKKUŞAĞI BLOĞUM 16 Mart 2013 Cumartesi
Sakallı iplerin ilk çıktığı zamanlarda yapmıştım bu paspasları.Yapılışı çok basit haroşo örgü yaparak tamamlanıyor.Aralarda desen olsun istedim.Onun için de iki taraftan eşit sayıda ilmek bırakır aradaki ilmekleri farklı renk örerseniz desenli bir paspas elde etmiş olursunuz.Klozet önü için de aynı şekli uygulayıp arada bırakacağınız ilmek sayısını belirledikten sonra önce bir tarafı örüp bitiriyoruz.O sırada kalan ilmekleri ben başka şişe geçirmiştim.Sonra aradaki boşluk için ilmekleri kesiyoruz. Daha sonra kalan ilmekleri de diğer tarafa eş olacak şekilde örüp bitiyoruz.Kapağını ben örmedim ama kare şeklinde örüp kenarından ip geçirirseniz klozet kapağına rahatlıkla takabilirsiniz.Umarım açıklayabilmişimdir.Kafanıza takılan bir şey olursa sorarsınız olur mu?







Yorumlar ;


Yorum Yap ;